جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
احداث سد باهوش و آب‌شیرین‌کن دلوار نیازمند اعتبار ملی است
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: احداث سد باهوش و آب شیرین کن دلوار در شهرستان تنگستان نیازمند نگاه ویژه در اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور پنجشنبه شب در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: هفته‌ای یک ساعت آب، در شأن مردم روستاهای شهرستان تنگستان که دین خود را در مبارزه با استعمار به فرماندهی سردار شهید رئیسعلی دلواری ادا کرده‌اند، نیست و احداث سد باهوش و آب شیرین کن دلوار نیازمند نگاه ویژه در اعتبارات ملی است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: بیکاری ۱۸ درصدی چالش جدی تنگستان است و اجرای طرح‌های اقتصادی برای رفع بیکاری نیاز مبرم این شهرستان است.

وی یادآور شد: جاده‌های تنگستان تبدیل به قتلگاه مردم شده است و برای تکمیل اتوبان‌های دلوار- دیر، اهرم - برازجان، اهرم- فراشبند به نگاه خوب کمیسیون برنامه و بودجه در قانون بودجه ۱۴۰۱ نیازمندیم.

وی ادامه داد: روستاهای ساحلی بخش دلوار برای در امان ماندن از هجوم آب دریا نیازمند احداث دیوار حفاظتی هستند.

رفیعی پور افزود: اسکله‌های بنادر دلوار، محمد عامری، بوالخیر، عامری و خور شهاب برای تکمیل و توسعه نیازمند اعتبارات ملی است تا اشتغال مردم بخش دلوار با چالش مواجه نشود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: بالاترین نرخ مدارس تخریبی در سطح استان از مشکلات عمده تنگستان است و تزریق اعتبارات ملی گره گشای این مشکل است.

کد خبر 35188
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار