شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
دستگاه‌های نظارتی به موضوع خرابی سردخانه بیمارستان بوشهر ورودکنند
بوشهر- رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به خرابی سردخانه بیمارستان شهدا خلیج فارس انتظار است دستگاه‌های نظارتی و دادستان محترم به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پور کبگانی پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس عهد و پیمانی که با مردم بوشهر بسته‌ایم در سختی و دشورای ها در کنار آنها باشیم و بتوانیم مسائل و مشکلات آنها را حل کنیم زیرا از روز اول اعلام کردیم شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: انتظار است دستگاه‌های نظارتی برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس زمان را از دست ندهند چون تاکنون موارد متعددی از جمله افت اکسیژن در پیک پنجم کرونا که تعدادی از همشهریان خود را از دست دادیم و سردخانه این بیمارستان که بار دیگر دیروز اتفاق افتاده و گزارش شده است.

وی بیان کرد: باید نسبت به اموات مردم احترام گذاشت و هرگونه بی حرمتی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

پور کبگانی اظهار کرد: از نماینده عالی دولت در استان بوشهر نیز خواهش دارم اگر مسئولان دستگاه اجرایی در بخش‌هایی قادر به کار کردن نیستند و کشش کار با این دولت را ندارند از کار کنار گذاشته و تا زمان انتخاب مدیر برای آن دستگاه سرپرست تعیین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان انتظار است از هم کنون شرکت فرآورده‌های نفتی تمهیدات لازم برای تأمین نیاز شهروندان در خصوص تأمین گاز ال- پی-جی و نفت اندیشیده شود.

پور کبگانی ادامه داد: هر مسئولی که قصد کمک به مردم داشته باشد از سوی شورای شهر بوشهر مورد حمایت، تشویق و ترغیب قرار می‌‏گیرد.

وی گفت: در ارتباط با حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز به کندی کار پیمانکار اذعان دارد و وعده دادند سرعت پروژه را بیشتر کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص مشکل کمبود آب گفت: انتظار می‌رود مردم با سعه صدر مشکل کمبود آب را تحمل کنند تا موضوع ساماندهی شود.

پور کبگانی افزود: با احداث ۲ دستگاه آب شیرین‎کن مساله نوبت بندی آب در شهر بوشهر برداشته می‏‌شود و در همین راستا نیز مقرر شد شهرداری پیرامون حق خود نسبت به حفاری‌ها همکاری‌های لازم را با شرکت آب و فاضلاب استان داشته باشد.

وی بیان کرد: ۸۰ هزار مترمکعب آب آشامیدنی مورد نیاز شهر بوشهر است که در زمان حاضر این شهر ۱۰ تا ۱۲ هزار مترمکعب با کمبود آب مواجه است که انتظار می‌رود با احداث آب‏ شیرین‌کن‌ها نوبت بندی آب در بوشهر حذف ‎شود.

کد خبر 35189
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار