پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
پیک ششم کرونا در کمین شادگان/ میزان رعایت بهداشت ضعیف است
شادگان- رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شادگان ضعیف است و اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک ششم وجود دارد.

محسن شاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تأکید از حضور در تجمعات و سفرها پرهیز کرد، گفت: رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حضور در تجمع‌ها و دورهمی ها و بی‌توجهی به بهداشت سبب تقویت بیماری کرونا خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت شادگان افزود: هرگونه بی‌توجهی، سهل انگاری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، حضور در تجمعات و مراکز پرتردد بی‌شک زمینه‌ساز شدت چرخش و انتقال کرونا پیک ششم در شهرستان شادگان است.

وی با بیان اینکه رفتار ویروس کرونا به‌هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست، عنوان کرد: به فاصله‌گذاری فیزیکی در روابط اجتماعی نیاز است تا زنجیره شیوع کرونا و سرعت انتقال این ویروس کاهش یابد و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نشود، احتمال برگشت شادگان به فهرست شهرستان‌های با وضعیت قرمز کرونایی وجود دارد.

رئیس مرکز بهداشت شادگان با عنوان اینکه باید از پیک‌های گذشته کرونا درس بگیریم تا گرفتار پیک ششم نشویم، افزود: نباید تصور کنیم که با واکسیناسیون همه چیز تمام شده و اگر هوشیار نباشیم شاهد پیک ششم بیماری خواهیم بود.

شاوردی گفت: موج ششم کرونا در راه است و خطرناک‌تر و دارای قدرت سرایت بیشتری است و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش‌ازپیش رعایت کنند.

کد خبر 35327
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار