جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۹ شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی/رنگ بندی جدید اعلام شد
کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به رنگ بندی جدید کرونایی در استان کرمانشاه، گفت: ۹ شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت استان کرمانشاه دارای سه شهر با وضعیت قرمز کرونایی، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا است.

وی با اشاره به شهرهای قرمز کرونایی، افزود: شهرستان‌های پاوه، سرپل ذهاب و روانسر در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به هفت شهرستان زرد کرونایی استان، تصریح کرد: همچنین شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، سنقر و کلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، جوانرود و قصرشیرین نیز در شرایط نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

مرادی بیان کرد: شهرستان‌های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

وی خاطر نشان کرد: در رنگ بندی جدید کرونایی استان کرمانشاه شهرستان جوانرود از وضعیت قرمز به نارنجی و شهرستان قصرشیرین از وضعیت زرد به نارنجی کرونایی تغییر پیدا کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از حضور در تجمعات و تزریق به موقع واکسن کرونا به کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از آغاز موج جدید بسیار کمک می‌کند.

مرادی تصریح کرد: با توجه به اهمیت افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا در پیشگیری از گسترش بیماری و کاهش مرگ و میر در جامعه تیم سیار واکسیناسیون شهرستان کرمانشاه جهت واکسیناسیون گروه‌های هدف وبا تاکید بر جمعیت روستایی، دانش آموزان، اصناف، کارگران، مادران باردار و ساکنین حاشیه شهرها راه اندازی شده است.

کد خبر 35867
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار