جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
ادامه دهنده راه شهدا با انجام کار جهادی و انقلابی باشیم
ایسنا/بوشهر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر، ادامه دهنده راه پر افتخار امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر موفق باشیم.

به گزارش ایسنا و  به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز در پی شناسایی هویت یکی از شهدای نیروی دریایی سپاه به‌نام شهید والامقام «ابراهیم پیکار» بعد از ۳۳ سال، پیام تبریک و تهنیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»
«هرگز گمان مبر، کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند» (سوره آل عمران، آیه۱۶۹)

امروز که به توفیق الهی، هویت یکی از شهدای والا مقام نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنام شهید «ابراهیم پیکار» پس از ۳۳ سال حضور در مدفن شهدای گمنام شهرستان رزن استان همدان شناسایی شده و در این ایام برای تذکار، هدایت و نشان دادن راه و طریقت شهدا که همان پیروی محض از امام جامعه و مقام معظم ولایت به ما یادآور شده را به خانواده معظم و صبور این شهید وارسته و عزیز و همرزمان دریادل و مردم ولایتمدار استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است إن شاءالله با حرکت در مسیر نورانی ولایت مطلقه فقیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانیم با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر، ادامه دهنده راه پر افتخار امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر موفق باشیم.»

انتهای پیام

کد خبر 36678
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار