پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
اعضای شورای اسلامی شهر گناوه اختلافات را کنار بگذارند
گناوه- امام جمعه موقت گناوه گفت: مردم از شورای اسلامی شهر توقع خدمت دارند و لذا اعضای شورای اسلامی شهر گناوه باید اختلافات را کنار بگذارند و متحد به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سوره توبه آیه ۱۰۵ قرآن کریم اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس اسلامی که مسئولیت بسیار سنگینی در برابر ملت بزرگ ایران، که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در خدمت نظام و گوش به فرمان رهبری بوده، باید این آیه شریفه را مدنظر داشته باشند و با تمام توان برای خدمت به مردم کار و تلاش کنند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: امیدواریم دولت جدید با حرکتی انقلابی برای جبران خرابی‌ها، ریخت و پاش ها و اختلاس‌ها و خیانت‌ها گذشته تلاش کند.

وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت و رئیس جمهور به استان‌ها گفت: رئیس جمهور شخصیتی شناخته شده‌ای که با قاطعیت پیش می‌رود و انتظار می‌رود همه وزیران نیز انقلابی و با قاطعیت اقدام و با بررسی افراد زیردست خود، نیروهای پاکدست و پاکدامن و امانتدار را انتخاب کنند.

حجت الاسلام بدری بیان کرد: امروز کشور ما نیازمند تحول بزرگ و خدمت هر چه بیشتر به مردم است که برنامه دولت جدید نیز بر همین مبنا است و امیدواریم که موفق شود.

وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد

وی یادآور شد: زمینه لازم برای کار در کشور فراهم است و قوه مجریه، قوه مقننه و قضائیه با هم اتحاد دارند و باید با عمل به رهنمودهای رهبری مقام معظم رهبری برای خدمت به ملت وفادار ایران اسلامی و اصلاح نابسامانی‌ها تلاش بیشتری کرد.

وی ادامه داد: بودجه و درآمد کشور باید به اشخاص امین و امانتدار سپرده شود و در جاهایی که مناسب است مصرف و بر مصرف آن نظارت لازم و کافی انجام شود.

امام جمعه موقت گناوه بیان کرد: وضعیت معیشتی مردم، اقتصاد کشور، ارزش پول ملی امروز مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است که نیار به تلاش بیشتر مسئولان دارد.

وی انقلاب دولت انقلابی می‌خواهد گفت: اگر چه همه دولت‌ها در دوران خود خدماتی زیادی انجام داده‌اند اما مشکلاتی نیز وجود دارد که از دولت کنونی توقع است که این مشکلات هر چه زودتر اصلاح و کنترل شود و مسائلی و مشکلات گذشته تکرار نشود.

حجت الاسلام بدری گفت: دولتمردان از زیردستان خود بیلان و گزارش کاری مستمر بخواهند و کسانی که بر سرکار هستند برای مردم به خوبی خدمت می‌کنند چه اصلاح طلب یا اصولگرا تشویق شوند و عمل و کار خوب و صالح ملاک باشد.

وی گفت: نظارت‌ها باید دقیق باشد که نظارت‌ها تا کنون ضعیف بوده و باید دقیق‌تر و قوی‌تر باشد.

در خدمت برای خدا اختلاف معنا ندارد

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به دیدار نخبگان کشوری با رهبر معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیانات ارزشمندی ایراد فرمودند که باید نصب العین قرار دهند و به آن عمل کنند.

وی گفت: ایران اسلامی از نظر پیشرفت علم و وجود دانشمندان و نخبگان کمبودی ندارد و این دانشمندان و نخبگان برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

امام جمعه موقت گناوه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی نور چشم ملت است و باید قدردان این نیروها بود.

وی با تذکر به مسئولان شهرداری گناوه گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی پاکسازی کانال‌های دفع آب‌های سطحی مد نظر مسئولان شهرداری گناوه قرار گیرد و با جدیت انجام شود تا مردم در حین بارندگی دچار مشکل نشوند.

بدری گفت: در خدمت برای خدا اختلاف معنا ندارد و مردم از شورای اسلامی شهر توقع خدمت دارند و لذا اعضای شورا اسلامی شهر گناوه اختلافات را کنار بگذارند و دست به دست هم دهند و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه موقت گناوه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که این شورا جبران کارهای گذشته را بکند و با تلاش و اتحاد و انسجام کارها را پیش ببرند زیرا فقط در سایه اتحاد و وحدت است که پیشرفت شهر و کشور میسر می‌شود.

کد خبر 36688
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار