پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
هفته بسیج یادآور دلاورمردی انسانهای بزرگی است که مسیر را برای درخشش ایران اسلامی هموار کردند

خارگ : حجت الاسلام و المسلمین کمالی امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین : و به گزارش دفتر حجت الاسلام و المسلمین کمالی امام جمعه جزیره خارگ متن پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به شرح ذیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد. حضرت امام خمینی « رحمت ا... تعالی علیه »
هفته بسیج یادآور دلاورمردی انسانهای بزرگی است که مسیر را برای درخشش ایران اسلامی هموار کردند . اعتقاد قلبی دارم در هر میدانی که بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته برکات بی شماری نصیب انقلاب شده است که هر روزه ارتزاق از میوه های آن کام ملت را شیرین می کند . امروز اگر شاهد بیداری و خداجویی در ملت های دیگر هستیم تاثیر گرفته از بسیج مردمی ملت ایران است که همچون ستاره ای تابناک بر آسمان رفیع انسانیت تلالو دارد .
بسیج و بسیجی یادگاری است که نهال آن توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی « رحمت ا... تعالی علیه » غرس شده و امروزه نیز توسط رهبر فرزانه انقلاب « مدظله العالی » آبیاری و نگهداری می شود و بحمدا... به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ طوفانی توان تکاندن آن را ندارد.
نیک می دانیم بسیج نهاد عظیم اسلامی و انقلابی است که طریقه صحیح زیستن را بر همگان می آموزد و راه را از چاه نشان می دهد . بسیج نهادی است که وابستگان به آن در مقابل هجمه های شدید دشمن ایستادند و لحظه ای از عهد خود با ولی امرشان عقب ننشستند . بسیجی راست قامتی است که فریب زر و زور و تزویر را نخورده و نخواهد خورد و هیچگاه حسین زمان را به مسلخ تاریخ نخواهد برد .
اینجانب به نوبه خود هفته بسیج را بر همه دریادلان استوار تبریک عرض نموده و از حضرت احدیت خواستارم بسیجیان حضرت روح ا... را در طی طریق انقلاب ثابت قدم نگه دارد . آرزو می کنم هیچگاه شما بسیجیان را خارج از صحن ارادت و دوستداری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » نبینم و امیدوارم همواره فرمایشات معظم له راهگشای مسیرتان باد .
والسلام عیکم
شیخ موسی کمالی
امام جمعه خارگ

کد خبر 36732

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار