جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
سپاه ۴۰ طرح آبرسانی در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌کند
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه ۴۰ طرح آبرسانی در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در سال جاری به مناسبت هفته بسیج دو هزار و ۳۵۰ ویژه برنامه در رده‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ برنامه شاخص هفته بسیج در مرکز استان خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج توسط حوزه‌ها، نواحی، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج و معاونت‌های سپاه در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از افتتاح ۸۲ میلیارد ریال پروژه‌های درون سازمانی در استان بوشهر خبر داد و افزود: در هفته بسیج پروژه‌های عمرانی مهندسی سپاه استان با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی از توزیع ۳۷.۵ میلیارد تومان بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه توسط بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، خیران، نهادها خبر داد و افزود: هر بسته بین ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

مشارکت در محرومیت‌زدایی

سردار رزمجو با اشاره به مشارکت سپاه در پروژه‌های مختلف از جمله حوزه آب بیان کرد: با مشارکت بسیج طرح آبرسانی در ۴۰ روستای محروم استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر افزود: طرح‌های مختلف با اعتبار ۲۴.۴ میلیارد تومان توسط سپاه در روستاها و دهستان‌های محروم اجرا و افتتاح کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به اعزام ۲۳ تیم حوزه سلامت این هفته به نقاط محروم روستایی استان گفت: از دیگر برنامه‌های می‌توان به مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هفته بسیج اشاره کرد.

کد خبر 36737
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار