پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
استان بوشهر دارای الگوهای مهم بسیج در ادوار مختلف است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر دارای الگوهای مهم بسیج در ادوار مختلف است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون شاهد خدمات گسترده و کم‌نظیری در نقاط مختلف کشور هستیم.

وی بسیج را یک هدیه الهی به جامعه بزرگ ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد نقش‌آفرینی بسیج و بسیجیان هستیم و اگر بسیج نبود کشور با مشکلات فراوان و جبران‌ناپذیری روبرو بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس حماسه‌های کم نظیری را خلق کردند ادامه داد: رزمندگان با ایمان، با تقوا و با اخلاق همراه با روحیه شهادت‌طلبی به مقابله با دشمن پرداختند.

وی محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و سیاسی را از برکات بسیج دانست و بیان کرد: از ویژگی‌های بسیجیان می‌توان به داشتن روحیه جهادی، انقلابی، ایثارگری، اخلاق اسلامی همراه با اخلاص و تقوا در تخصص‌های مختلف اشاره کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری به نقش مهم بسیج در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: بسیاری از مشکلات با فرهنگ و روحیه بسیجی رفع می‌شود و فرهنگ بسیجی و جهادی را راهگشای مسائل و نیازهای کشور است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی همه مشکلات و چالش‌های جامعه برطرف می‌کند ادامه داد: باید از نسخه بسیج در پیشرفت عدالت و تمامی عرصه‌های نظام استفاده کرد و این فرهنگ گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تاکید امام و رهبری بر استفاده از ظرفیت بسیج خاطرنشان کرد: دشمن برای فاصله گرفتن جوانان و نوجوانان از فرهنگ و تفکر بسیجی برنامه‌ریزی کرده است

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای الگوهای مهم بسیجی در ادوار مختلف تاریخی از جمله رئیس‌علی دلواری، مهدوی‌ها، ماهینی‌ها و دیگر سرداران است گفت: توسعه فعالیت بسیج بانوان و تقویت بسیج کودکان، نونهالان، نوجوانان و جوانان باید با جدیت دنبال شود.

کد خبر 36739
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار