جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
بیانیه مجمع عمومی بسیج خارگ به مناسبت هفته بسیج

خارگ : مجمع عمومی بسیج خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خارگ آنلاین : مجمع عمومی بسیج جزیره خارگ به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است

 

بسمه تعالی

بسیج، ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است که در پنجم آذر سال 58 با نفس خویش فرمان شکفتن آن را صادر نمود و تفکر بسیجی را نوای دلنشینی دانست که اگر در کشوری طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌ماند.تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف خداوندی و از برکات انقلاب اسلامی است که فلسفه و آثار شگفت‌انگیز وجودی آن در صحنه حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به ویژه مقطع حساس هشت سال دفاع مقدس تفسیر و هویدا شد.
بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است که همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی‌سازی توطئه‌های فراروی کشور‌، در همه‌ ابعاد مختلف اعم از فرهنگی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌، سیاسی و نظامی، گام‌های راهبردی تعیین‌کننده و اثرگذاری را در مسیر حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی انقلاب و میهن اسلامی برداشته است.
تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی جبهه دشمنان خارجی علیه بسیج‌، در حقیقت ناشی از موفقیت، ‌صلابت‌، بالندگی و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده بسیجیان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور به ویژه در عرصه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های زنجیره‌ای آنان است که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی‌، عقیم و ناکارآمد واقع شده است. یقینا بسیج برآمده از آحاد جامعه اسلامی ایران بوده و اقشار مختلف در آن حضوری ثابت داشته‌اند.

بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و سرنوشت‌ساز خود در عرصه‌های مختلف و نیز اتصال به اقیانوس بیکرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت‌، سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و‌آماده است.
مجمع بسیج جزیره خارگ با گرامیداشت هفته بسیج و نام و یاد شهیدان عالی مقام بسیجی ،رجاواثق دارد در پرتو تلاشهای مجدانه مدیران جهادی و بسیجی در بخشهای مختلف ونیزرهنمودهای ارزنده رهبر مقتدر و بسیجی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) قله های رفیع وآرمانی انقلاب در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) فتح خواهد شد.

والعاقبة للمتقین
مجمع عمومی بسیج جزیره خارگ

کد خبر 36746

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار