پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
پیام تبریک ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات جزیره خارگ بمناسبت آغاز هفته بسیج

خارگ : محمد دشتی زاده ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات جزیره خارگ طی پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان غیور، بصیر و ایثارگر جزیره خارگ تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین :  متن پیام ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات جزیره خارگ بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

بسیج و بسیجی، خاطرات رزمنده‏ایی را زنده می سازد که با شجاعت تمام، هشت سال دفاع از میهن عزیزمان  را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏ هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.

اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی‌ترین نیرو‌های مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیرو‌های عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی»؛ و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه جاری است وعاشقان، فرهنگ ناب بسیج را با خون شهدا، با فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگهداشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج  به همه بسیجیان غیور، بصیر و ایثارگر ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و سال‌های جنگ تحمیلی به ویژه شهدای بسیجی را گرامی‌ می‌دارم.

  محمدرضا دشتی زاده
ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات جزیره خارگ

کد خبر 36747

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار