پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده شود

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به توان بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده شود.

به گزارش خارگ آنلاین، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در حماسه عاشوراییان و پیشکسوتان سپاه پاسداران در استان بوشهر اظهار داشت: بسیج نقش مهمی را در عرصه‌های مختلف داشته و نمود آن را در دوران دفاع مقدس به خوبی دیدیم.

وی موفقیت بسیج را بهره گیری از ظرفیت مقاومت مردمی دانست و اضافه کرد: بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و در صورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در زمینه‌های مختلف شاهد موفقیت‌های بیش از پیش خواهیم بود.

استاندار بوشهر افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در صورتی که بسیج وارد عرصه اقتصادی شود این حوزه مردم سالار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی و قدرت بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی شرایط را برای بسیج مشخص می‌کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش بسیج در حوزه علم، سیاست و پیشرفت‌های گوناگون اجتماعی ادامه داد: در شرایطی که در جنگ همه جانبه اقتصادی هستیم, بسیج نقش مهم و اثرگذاری در این میدان دارد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت بسیج در عرصه جنگ اقتصادی افزود: تجربه‌های دوران دفاع مقدس به قدرت ایران تبدیل شد که امروز در مقابله آمریکا با اقتدار ایستاده است و در برابر هر گونه اقدام آمریکا، قاطع‌تر عمل می‌کند، لذا دشمن متوقف شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه موفقیت در عرصه اقتصادی بدون حضور بسیج و سپاه محقق نمی‌شود گفت: دشمن در حال حرکت‌های جدیدی در عرصه جنگ اقتصادی است و مشکلات کشور در این جنگ اقتصادی فقط با ورود بسیج و سپاه حل می‌شود.

کد خبر 36749

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار