جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
سیمای روستاهای استان بوشهر زیباتر می‌شود
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی اصولی و تغییر رویه گذشته چهره روستاهای استان بوشهر را زیباتر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم ظهر شنبه در نشست با امام جمعه شهرستان دشتی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته بنیاد مسکن در این شهرستان، بیان کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته جهت مقاوم سازی‌ها، اما برخی روستاها شرایط مناسبی در این زمینه ندارند که نیازمند توازن منطقه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مناطق روستایی هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی اصولی و تغییر رویه گذشته چهره روستاهای استان بوشهر را زیباتر کنیم.

لزوم بهبود وضعیت روستاهای کم‌برخوردار

امام جمعه شهرستان دشتی با بیان اینکه بنیاد مسکن از یادگاری‌های ارزشمند امام راحل است، نسبت به مسئولیت‌پذیری و نقش‌آفرینی ویژه صداوسیما در اطلاع‌رسانی خدمات رسانی این نهاد تاکید کرد.

حجت الاسلام علی زاهددوست با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان دشتی، خواستار تسریع در خدمات‌دهی در روستاهای کم‌برخوردار شد و افزود: پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 36750
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار