شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
واکسیناسیون ۸۱ درصدی کرونا در بوشهر
ایسنا/بوشهر رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۸۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهر بوشهر یک مرحله واکسیناسیون کرونا را دریافت کرده‌اند.

مهندس حسن فخرایی اظهار کرد: سالن‌های تزریق واکسن در شهر بوشهر شامل سالن هلال‌احمر، کوثر، مدرسه قائم آل محمد (ص) و پیام مخابرات است که سالن‌های هلال‌احمر و پیام مخابرات ویژه تزریق نوبت دوم واکسن می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس همه‌روزه حتی روزهای تعطیل کلیه سالن‌ها از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ بعدازظهر و ۱۷ لغایت ۲۱ شب باز و در حال انجام فعالیت می‌باشند و تاکنون ۱۹۶ هزار و ۱۰۰ تزریق نوبت اول و ۱۵۷ هزار و ۴۴۰ تزریق نوبت دوم و درمجموع ۳۵۳ هزار و ۵۴۰ دز واکسن تزریق‌شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: همچنین بیش از ۶۵ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهر بوشهر واکسن کرونا نوبت دوم را دریافت نموده‌اند.

فخرایی افزود: سالن واکسیناسیون واقع در مصلی نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همشهریان عزیز جهت دریافت واکسن خود به سالن‌های ذکر شده فوق مراجعه نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، وی بیان کرد: روزانه بیش از ۵۰ نفر پرسنل مرکز بهداشت با همکاری بسیج جامعه پزشکی، جمعیت هلال‌احمر شهرستان و جهاد دانشگاهی (جهت ثبت اطلاعات در سامانه سیب و تزریق واکسن و...) در سالن‌های ذکر شده مشغول ارائه خدمت به همشهریان عزیز می‌باشند.

انتهای پیام

کد خبر 36752
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار