جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ به مناسبت هفته بسیج

خارگ : حجت الاسلام والمسلمین الهیان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز به ویژه مردم شریف و همیشه در صحنه جزیره خارگ تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین : پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر می باشد.

 

بسمه تعالی

چه زیبا فرمود آن پدر پیر بسیجیان. و چه افتخاری بالاتر و والاتر از بسیجی بودن و بسیجی ماندن. آنهم زیر بیرق ولی فقیه زمان.

بسیج ، آن فرهنگ ناب و بی مانندی که نشأت گرفته از فرهنگ غنی اسلام است و پایه گذار این فرهنگِ جاودانه، شخص پیامبر عظیم الشأن اسلام صلواة الله علیه بود، که پس از سالها مهجوریت با فرمان بنیادنگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) روحی تازه بر کالبد آن دمیده شد. فرهنگی که با تأسی به آن سفینه باعظمتِ انقلاب اسلامی اقیانوس بحران ها و مشکلات ایجاد شده از سوی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا را به سلامت پشت سرگذاشته است.

بسیج آن شجره طیبه ای است که اگروجود مبارکش نبود، چه بسا اینک ملک و دین ما به یغما رفته بود و نهال نوپای انقلاب خشکانیده شده بود. فرهنگ بسیج همان فرهنگی است که دلها را به هم نزدیک می کند و کدورتها را می زداید، محرومیت از مناطق دور دست را سازندگی می کند، صحت و سلامت را به آینده سازان این مرز و بوم ارزانی می دارد، دانش ، تحصیل وعلم را در بطن جامعه ترویج می کند، و به فرمایش بزرگ بسیجی ومقتدای این فرهنگ، بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همة میدانها.

بسیجیان نگاه امام و بیان رهبری عزیز انقلاب یعنی همان کسانی که اهل ارتباط با خدا، اهل اخلاص در عمل، اهل کار برای رضای خدا، اهل گمنامی و بی نشانی، اهل حضور در صحنه، اهل عمل مجاهدانه، اهل زندگی شهادت طلبانه، اهل تلاش عاشقانه و مومنانه، صاحب اراده و همت بلند، پیشرو بودن و خط شکنی، دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری، آرمان‌خواهی توام با عمل‌گرایی، اهل بصیرت، دشمن شناس، نظم و انضباط ، اعتدال گرایی ، فعال و با نشاط و پاسدار خطوط فاصل اسلام وانقلاب ونظام اسلامی هستند.

و نهایتا" اینکه حضرت امام خامنه ای می فرمایند : بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز به ویژه مردم شریف و همیشه در صحنه جزیره خارگ که بسیجی وار در حماسه دوران دفاع مقدس به بهترین نحو نقش خود را ایفا کردند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال؛ سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه سار عنایات حضرت امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

کد خبر 36760

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار