جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
فلسفه وجودی بسیج مردم‌داری و مردم‌یاری است
بوشهر- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر گفت: فلسفه وجودی بسیج مردم داری و مردم یاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی عصر شنبه در مراسم عطر افشانی مزار دو شهید گمنام آبدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه به فرمان امام راحل (ره) شکل گرفت و الحمدالله بیش از ۴۰ سال است که بسیج روز به روز و بیشتر از گذشته در همه صحنه‌ها با اقتدار و عزت حضور دارد.

سلیمانی با اشاره به تفکر بسیجی که رهبر معظم انقلاب از آن یاد می‌کند افزود: تفکر بسیجی بود که ما هشت سال در مقابل عراق و بیش از ۴۰ کشور جهان مقاومت کردیم و صبورانه و با درایت فرماندهی معظم کل قوا و امام راحل (ره) به پیروزی رسیدیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر به برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان دیر خبر داد و بیان داشت: در هفته بسیج بیش از ۶۰ برنامه در دستور کار داریم.

سلیمانی به برنامه‌های شاخص این هفته پرداخت و ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین یادواره شهدای شاخص شهرستان از جمله یادواره شهید دکتر خلیل فخرایی و شهید مداح اهل‌بیت عبدالهادی موسوی کراماتی با سخنرانی فرمانده سپاه استان بوشهر خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه دیر ادامه داد: رزمایش بزرگ اقتدار با شرکت بیش از هزار نفر از بسیجیان در مرکز شهرستان و همچنین شرکت بسیجیان در نماز جمعه ۵ آذر از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دیر است.

امام جمعه آبدان نیز ضمن تبریک هفته بسیج یادآور شد: همه رفتار و اعمال و گفتار در مسیر شهدا باشد.

کد خبر 36782
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار