جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
بحران آب، معضل بزرگ اجتماعی است
ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر کمبود آب را معضل بزرگ اجتماعی دانست و تاکید کرد: مصرف این ماده حیانی در مقوله فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید گنجانده شود.

عبدالحمید حمزه‌پور در جلسه کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب با خیرمقدم به مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت کنندگان  از دیگر استان‌ها اظهار کرد: موضوع فرهنگی در حوزه مصرف آب بسیار مهم است که باید مدیریت مصرف در این حوزه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: وضعیت کرونایی در ۲ سال گذشته را موجب تحت‌الشعاع قرار گرفتن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: یکی از مهمترین چالش‌ها در کشور حوزه تامین و مصرف آب آشامیدنی است که توجه به برنامه‌های فرهنگی در این عرصه بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بحران آب را معضل بزرگ اجتماعی دانست و تاکید کرد: مصرف این ماده حیانی در مقوله فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید گنجانده شود.

حمزه‌پور همدلی و انسجام در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم نقطه قوت محسوب می‌شود.

مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای کشور نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی در عرصه مدیریت مصرف خاطر نشان کرد: مسئولیت امور فرهنگی و دینی همواره یک موضوع مهم و اساسی است که این مهم در عرصه مصرف بسیار مهم است.

حجت الاسلام محمود رضا مهاجری با بیان اینکه در انجام کارهای فرهنگی باید اخلاص و عملکرد جهادی وجود داشته باشد تصریح کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد که باید به زیرساخت‌های فرهنگی توجه شود.

به گزارش ایسنا، با حضور حجت‌الاسلام مهاجری، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مسئولین دفاتر امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان‌های جنوب به مدت ۲ روز کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب و شورا فرهنگی شرکت‌های آبفای منطقه جنوب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 36795
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار