جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
پایگاه هوایی ارتش در بوشهر محبوبیت بالایی بین مردم دارد
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پایگاه هوایی ارتش در بوشهر محبوبیت بالایی بین مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در مراسم افتتاح بخش ICU بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار نظام در فضای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی افزود: هر کشوری که دارای ارتشی قوی باشد و نیروهای مسلح توانمند داشته باشند نشان از دانش و فناوری نظامی و قدرت بالای عملیات است و ایران اسلامی با فرماندهی مقام معظم رهبری توانسته برای ایران در طول تاریخ خودش نیروهای مسلحی ایجاد کند که مایه اقتدار و آرامش و مبشر صلح و عاملی مهم برای بازدارندگی در مقابل بیگانگان است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: نیروهای مسلح ما از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستند و در بحران‌هایی که برای مردم پیش می‌آید اولین گروهی که پیش‌قدم می‌شود نیروهای مسلح ما هستند و مردم ما قدردان نیروهای مسلح هستند.

وی با اشاره به اینکه در همه فراز و نشیب‌های کشور نیروهای مسلح ما پیشتاز بوده است، ادامه داد: پایگاه نیروی هوایی بوشهر در دوران دفاع مقدس پایگاه اصلی و مدیریت عملیات بوده است و شهدای زیادی تقدیم شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: در فرهنگ استان بوشهر این پایگاه یک جایگاه هویتی برای مردم دارد و به همین خاطر این پایگاه در همه عرصه‌هایی که مردم دچار بحران شده‌اند در کنار آنها بوده است. در حوزه سلامت، معیشت و دیگر حوزه‌ها پایگاه ششم شکاری در کنار مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه در دل مردم است و مردم هم در این پایگاه خودشان را معنا و مفهوم می‌دهند. پایگاه هوایی در استان بوشهر جز هویت این استان است و مردم هم این پایگاه را مثل نگینی در فضای دارالحماسه تاریخ بوشهر می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این پایگاه پایگاه محبوبیت مردم استان بوشهر است و مردم هم این پایگاه را دوست دارند چون همواره در کنار مردم بوده و در جریان کرونا هم این پایگاه به کمک مردم آمد.

وی اضافه کرد: در جریان کرونا درخواست کردیم که بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایگاه هوایی بوشهر به کمک مردم بیاید و خیلی سریع آماده شد و به مردم کمک کردند که این اقدام نیروهای مسلح ستودنی است.

کد خبر 36806
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار