سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
یک بیمارستان با تجهیزات روز دنیا را تحویل مردم استان بوشهر دهیم
بوشهر- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک بیمارستان با تجهیزات روز دنیا را تحویل مردم استان بوشهر دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمید واحدی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح بخش ICU بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار داشت: سربازارن ولایت در نیروی هوایی ارتش همیشه پای کار هستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در جریان کرونا که ارتش باید پای کار باشد افزود: در همین راستا نیروی هوایی همه تلاش خود را به کار گرفت تا بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری بوشهر خدمات مناسبی را به مردم ارائه کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این بیمارستان یکی از مراکز بزرگ درمانی استان است و ما تاکید کردیم که این بیمارستان مختص کارکنان نیروی هوایی ارتش نیست و باید به همه مردم شهیدپرور و قهرمان استان بوشهر خدمات رسانی کند.

وی تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا این بیمارستان را بهسازی و به‌روزرسانی کنیم و تجهیزات مناسب نیز در این بیمارستان مستقر شود تا بهترین خدمات ارائه شود.

امیر واحدی با تقدیر از امیر نصیرزاده فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش و فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر ادامه داد: این مجموعه یکی از پتانسیل‌هایی است که می‌تواند خدمات تخصصی را ارائه کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: قول را گرفته‌ایم که همه بخش‌های بیمارستان بازسازی شود و یک بیمارستان با تجهیزات روز دنیا را تحویل مردم استان بوشهر دهیم.

کد خبر 36807
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار