پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
درمانگاه بسیجیان در همه شهرستان‌های بوشهر راه‌اندازی می‌شود
بوشهر- مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر گفت: درمانگاه بسیجیان در همه شهرستان‌های بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله زارعی کوشا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در نقاط مختلف کشور خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌کند و در استان بوشهر نیز شاهد خدمات‌دهی به مردم استان هستیم.

وی اضافه کرد: در سطح کشور بیش از ۷۰ درمانگاه بسیجیان فعالیت دارند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا ۱۰ سال آینده تعداد درمانگاه‌های این مؤسسه به ۵۰۰ واحد خواهد رسید.

مدیر مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر استان بوشهر دو درمانگاه بسیجیان در دشتی و بوشهر دارد و تا ۱۰ سال آینده همه شهرستان‌های استان صاحب درمانگاه بسیجیان خواهند شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی درمانگاه بسیجیان در کنگان خاطرنشان کرد: تا سال آینده سه درمانگاه جدید بسیجیان در استان بوشهر راه‌اندازی خواهد شد.

زارعی کوشا از احداث درمانگاه بسیجیان در شهر اهرم خبر داد و افزود: هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین برای احداث این درمانگاه در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از همکاری دستگاه‌ها و خیرین استقبال می‌کنیم تاکید کرد: در هر شهرستانی که زمین در اختیار ما قرار دهند، آماده ساخت درمانگاه هستیم.

مدیر مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر حمایت از زوج‌های نابارور را یکی از خدمات مهم این مرکز دانست و گفت: بیش از ۱۰۰ زوج تاکنون معرفی شده که حدود ۳۰ زوج دارای فرزند شده‌اند.

وی با اشاره به خدمات بیمه‌ای رایگان به افرادی که از نظر مالی ضعیف هستند اضافه کرد: اعزام تیم‌های دندانپزشکی به نقاط محروم استان از دیگر خدمات ما است.

زارعی کوشا از برگزاری اردوهای جهادی خبر داد و افزود: در این اردوها نیز خدمات رایگان ارائه می‌شود.

کد خبر 36831
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار