پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
کاهش محسوس دمای هوا در بوشهر
ایسنا/بوشهر معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج سامانه بارشی از روز سه‌شنبه، دمای هوا به‌طور محسوسی در این استان کاهش خواهد یافت.

زهرا راستگو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا صبح سه شنبه سامانه بارشی در برخی نقاط استان بیشتر نقاط شمالی و مرکزی فعال است. امروز و فردا در برخی نقاط شمالی به صورت نقطه‌ای استان بر شدت بارندگی‌ها افزوده خواهد شد .

وی تصریح کرد: همچنین با خروج این سامانه از روز سه شنبه، ورود دمای پرقدرت و خنک را به همه نقاط استان بوشهر را خواهیم داشت. وزش بادهای شمالی افزایش یافته و دریا تا اواخر هفته مواج و متلاطم خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: با خروج این سامانه بارشی از استان تا پایان هفته سامانه بارشی جدید نخواهیم داشت.

راستگو بیان کرد: آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی ، در برخی مناطق بیشتر مناطق شمالی و مرکزی استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق همراه با وزش باد، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر ، در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر اعلام کرد.

راستگو خاطرنشان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۷ ، مد اول ساعت ۰۹:۳۷، جزر دوم ساعت ۱۳:۳۶ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 36844
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار