پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
ظرفیت بسیجیان شهرستان تنگستان در عرصه‌های مختلف استفاده شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: ظرفیت بسیجیان شهرستان تنگستان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه‌شب در همایش بسیجیان بخش دلوار به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای از صادق‌ترین، با تقواترین و پای‌کارترین افراد در جامعه هستند که هدفشان خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های ارزشمند بسیج و بسیجیان را از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد بوده‌ایم، یادآور شد: بسیج در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی، امنیتی و جهادی نقش بارزی دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: بسیج در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، تلاش‌های زیادی در حوزه کمک‌های مومنانه، سلامت و اقتصاد در کشور انجام داده است.

فرماندار تنگستان ضمن اشاره به اینکه در بحث شناسایی بیماران کرونایی در سطح کشور، کار بسیج بی نظیر بوده است، عنوان داشت: در حوزه اقتصاد، معیشت مردم و حوادث طبیعی و غیر مترقبه، نقش بسیج بسیار عالی و رضایت بخش می‌باشد.

وی تاکید کرد: با تفکر بسیجی، بسیاری از کارها در کشور انجام خواهد شد و اگر می‌خواهیم به اهداف مورد نظر در بیانه گام دوم برسیم و مشکلات در کوتاه مدت حل شود، باید از بسیجیان درس بگیریم.

لطفی تصریح کرد: هر جا تفکر بسیجی نهادینه شده، همان جا موفق تر بوده‌ایم. مسئولین وظیفه دارند کار بسیجی انجام دهند و زمینه‌ای فراهم کنند که دیگران هم جهت کمک به مردم وارد این میدان شوند.

فرماندار تنگستان گفت: خیلی از توفیقاتی که کشور داشته، با تفکر بسیجی است و هر جا تفکر بسیجی بوده بیشترین پیشرفت‌ها داشته‌ایم.

وی افزود: برای گذشت از این مسیری که در آن قرار داریم و راه برون رفت از مشکلات و پیشرفت و توفیقات بیشتر، حرکت به سوی تفکر بسیجی است.

لطفی از تمامی مسئولین، مدیران شهرستان، تمامی اعضای شورهای اسلامی و دهیاران خواستند از ظرفیت بسیجیان استفاده کنند.

کد خبر 36857
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار