پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
جشنواره کشوری ایده‌پردازی ورزشی دانشجومعلمان برگزار می‌شود
بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر مولایی صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی بوشهر اظهار داشت: تاکید ما بر تسریع در ساماندهی اعضای کمیته و پیگیری هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره بزرگ کشوری دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: مسئولان هر کمیته پس از تعیین اعضا نسبت به تقسیم وظایف و پیگیری تا حصول نتیجه کامل اقدام نمایند و گزارش پیشرفت کار به حوزه مدیریت به صورت مرتب ارسال شود که بتوانیم با آمادگی کامل میزبان این جشنواره کشوری باشیم.

تعیین کمیته‌ها و اعضا

کارشناس تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی بوشهر ضمن مرور آئین نامه برگزاری جشنواره، دستور جلسه را با عنوان تعیین کمیته‌ها و اعضای آن و هماهنگی لازم برای ارسال اسامی اعضای کمیته‌ها به تهران اعلام کرد.

خلیل شیخیانی افزود: مطابق دستورالعمل، جشنواره دارای ۵ کمیته است که می‌بایست برای هماهنگی‌های بعدی و پیگیری هر چه سریع‌تر مقدمات برگزاری جشنواره تعیین گردد.

ارسال آثار به صورت الکترونیکی

کارشناس تربیت بدنی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر درباره نحوه برگزاری جشنواره اظهار داشت: ارسال آثار به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان است.

معصومه آذرشب تصریح کرد: دانشجویان می‌بایست پس از ورود به این سامانه با کاربری و رمز عبور کد ملی آثار خود را مطابق بخشنامه کشوری در بازه زمانی اعلام شده بارگذاری کنند.

وی متذکر شد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، تمامی فایل‌ها به صورت یکجا دانلود و در اختیار کمیته داوران قرار خواهد گرفت.

آذرشب افزود: همچنین داوران مطابق فرم نمره دهی نسبت به بررسی آثار و امتیازدهی اقدام کرده و در نهایت رئیس کمیته داوران پس از جمع بندی نهایی برگزیدگان را برای تقدیر به دبیرخانه کشوری معرفی می‌کند.

در پایان این نشست اعضای کمیته‌های جشنواره مشخص و مقرر شد که اسامی برای صدور ابلاغ به سازمان مرکزی اعلام شود.

کد خبر 36862
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار