پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی کشف شد
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با کشف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان، حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شرقی خلیج فارس یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت اسکله نخل تقی در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور موفق شدند ۴۸۵ ثوب پوشاک، چهار هزار متر پارچه، دو دستگاه ماینر، ۱۰ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۴۷ هزار عدد لوازم الکتریکی و صدها قلم کالای قاچاق که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری هشت قاچاقچی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

کد خبر 36886
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار