جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
بوشهر در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست یابد
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر دوشنبه در نشست با شهردار بوشهر اظهار داشت: باید اقدامات لازم برای تهیه و تنظیم نقشه توسعه دریایی و زمینی شهر بوشهر انجام شود.

وی اضافه کرد: بندر بوشهر جز بنادری در سطح کشور است که امکان توسعه دریایی دارد و این یک فرصت و فضای مناسب برای بسیاری از پروژه‌های دریایی در جهت جذب گردشگری و توسعه صیادی است.

امام جمعه بوشهر بر لزوم قانونمداری تاکید کرد و ادامه داد: امید داریم در مدیریت جدید شهرداری اشتباهات و توقف‌هایی که گذشته ایجاد شد در جهت توسعه شهر و مردم‌داری تصحیح شود.

وی افزود: شهرداری جایی است که ارتباط مستقیم با مردم و فضای زندگی آنها دارد به همین خاطر مسئولیت بسیار سنگینی دارد که در رابطه با زیست بوم زندگی مردم یک فضایی پر از رفاه، عمران و پیشرفت دارای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی آماده کند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: شهر بوشهر یکی از زیباترین جغرافیاهای شبه جزیره‌ای در کشور را دارد که اگر یک نقشه بسیار علمی و دانش بنیان در این زمینه تهیه و سند راهبری آن تنظیم و تأمین اعتبارات و مدیریت منابع انسانی شود، شهر بوشهر می‌تواند در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته در مدیریت شهری بوشهر به صورت انقلابی، جهادی، دانش بنیان و دقیق عمل می‌شد، بوشهر خیلی فراتر از این بود.

کد خبر 36894
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار