شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
باران در بوشهر ادامه دارد
ایسنا/بوشهر مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به ویژه در نواحی شمالی و مرکزی استان تا اوایل وقت فردا ادامه دارد.

فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان (بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی استان) تا اوایل وقت فردا است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از فردا سه شنبه با خروج تدریجی سامانه بارشی و افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، ضمن کاهش نسبی دما، سواحل استان نیز تا اواخر هفته مواج و متلاطم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی خلیج‌فارس، غرق شدن شناورها به‌ویژه شناورهای کوچک هشدار داد و تصریح کرد: در این مدت از ترددهای غیرضرور به ویژه قایق‌ها و شناورهای کوچک اجتناب شود.

شکوهی‌پور افزود: آسمان نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط بیشتر نواحی شمالی و مرکزی استان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه بارعدوبرق و وزش تندباد و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ و از فردا به‌تدریج کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا بتدریج شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۲ گاهی ۴۸ کیلومتر درساعت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی بتدریج ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر اعلام کرد..

شکوهی‌پور گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴: ۳۲، مد اول ساعت ۱۰: ۲۰، جزر دوم ساعت ۱۳: ۵۵ و مد دوم ساعت ۲۱: ۱۶ پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 36899
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار