سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
حافظان قرآن کریم مؤسسه سرای نور چاهکوتاه بوشهر تجلیل شدند
بوشهر- همزمان با هفته بسیج در آئینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از ۲۸ حافظ قرآن کریم مؤسسه سرای نور چاهکوتاه بوشهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از ۲۸ حافظ فعال قرآنی مؤسسه سرای نور با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی فرد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیران قرآنی، مربیان، خیرین و فعالین قرآنی در مسجد ولی عصر (عج) روستای چاه کوتاه برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: کسی که برنامه زندگی خود را بر اساس الفبای قرآن بنویسد، چون قرآن ماندگار است، نور است و برکت دارد، و سرشار از خیر است، تمام زندگی دنیا و آخرت او برکت و نور و خیر خواهد بود.

در این مراسم از حدیث پژمان به عنوان حافظ ۲ جز، مریم روشن سملی، صدیقه روشن سملی، احمدرضا دهقانیان و رزیتا ذکاوتی به عنوان حافظان ۳ جز، میثم آرامون، طه برشد و ماریا نصیرنیا به عنوان حافظ ۴ جز، محدثه سیروس، فائزه پور جم، عبدالله زارعی آزاد و یوسف خلیفه به عنوان حافظ ۵ جز و فاطمه فریدونی به عنوان حافظ ۸ جز تجلیل شد.

همچنین از مرتضی ذکاوتی حافظ ۹ جز، محمدامین دهقانیان، محمد نجاتی و حسین نریمانی به عنوان حافظا ۱۰ جز، مطهره نجاتی ۱۳ جز، نرجس برقندان، ستایش زنگویی و زینب خوبخواه به عنوان حافظ ۱۵ جز، زینب ذکاوتی و امیرعباس اهرمی به عنوان حافظ ۱۸ جز تجلیل به عمل آمد.

رضا جداوی و نجمه شمسکی در ۲۰ جز، کوثر خوبخواه در ۲۲ جز، زهرا شمسکی در ۲۴ جز و نسیمه درخشان پور به عنوان حافظ کل قرآن کریم از افراد شاخصی بودند که در این آئین مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم مهدی دهقانیان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سرای نور چاهکوتاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی پرداخت.

کد خبر 36919
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار