سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
برگزاری مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در بوشهر
ایسنا/بوشهر رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از اجرای اولین دوره مناظره دانشجویی این استان با شرکت ۱۸ تیم خبر داد.

علی احمدی‌زاده اظهار کرد: به‌منظور ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو، بسط و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی، منطقی و تعالی شاخه علمی در محیط‌های دانشگاهی مسابقه ملی مناظره دانشجویان ایران به همت جهاددانشگاهی استان بوشهر برای اولین بار در این استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هفته اول آذر برای اولین بار در بوشهر با شرکت ۱۸ تیم از دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه دبیرخانه مسابقات مناظرات دانشجویان ایران در سازمان دانشجویان این نهاد انقلابی است، اضافه کرد: مسابقات در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود.

احمدی‌زاده افزود: این مسابقات برای اولین بار در استان برگزار می‌شود و تیم‌های برگزیده به منظور شرکت در رقابت‌های منطقه‌ای کشور اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: رقابت‌های به‌صورت مجازی در سامانه "روتیا" و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: این مسابقات در قالب گروه‌های رقابت‌کننده چهار نفره و در صورت برگزاری مسابقات مجازی، گروه‌های دونفره برگزار خواهد شد که گروه‌ها در مقابل هم در مقام موافقت یا مخالفت با یک گزاره به بحث و گفت و گو می‌پردازند و در نهایت تیم برتر هر مسابقه، به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

احمدی‌زاده عنوان کرد:  روز گذشته به‌منظور آماده‌سازی شرکت‌کنندگان کارگاه آموزشی با موضوع "مناظره" برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: مرحله منطقه‌ای این مسابقات در سه منطقه منتخب، دی امسال برگزار خواهد شد همچنین مرحله کشوری با حضور ۱۶ تیم برگزیده اسفند به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 36941
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار