پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
رسانه مطالبه‌گر باید شفاف و طراح باشد
بوشهر- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه مطالبه‌گر باید شفافیت را از خودش آغاز کند، گفت: رسانه مطالبه‌گر باید طراحی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مهدی‌پور ظهر سه‌شنبه در همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر پیشتاز مقابله با استعمار و استکبار بوده و رسانه‌های مطالبه‌گر باید نگاه ویژه‌ای به سابقه استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار رئیس جمهور در بالاترین سطح محبوبیت قرار دارد، تصریح کرد: توقع از دولت و رئیس جمهور بسیار بالا است و مردم انتظار کوچک‌ترین اشتباه را از این دولت ندارند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ارتش بزرگ رسانه‌ای جریان معاند توانسته است که به سرمایه اجتماعی ما ضربه بزند.

وی تاکید کرد: رسانه تراز باید عدالت‌محور، عقلانی، حرفه‌ای بوده و در خلق روایت اول از یک رویداد پیشتاز باشد و فرزند زمانه خویش باشد.

مهدی‌پور با بیان اینکه رسانه‌ها عمدتاً دچار سیاست‌زدگی هستند، ترویج اخلاق و احترام در فعالیت‌های رسانه‌ای را ضروری دانست.

وی رسانه مطالبه‌گر را بازوی دولت دانست و اضافه کرد: رسانه مطالبه‌گر چیزهایی را منعکس می‌کند که مسئولان به خوبی نمی‌بینند. این رسانه‌ها چشم و چراغ دولت هستند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه مطالبه‌گر باید شفافیت را از خودش آغاز کند، افزود: رسانه مطالبه‌گر باید شرایط و دشمن را به خوبی بشناسد.

وی شناخت مکان و زمان را یکی از نیازهای اساسی رسانه‌های مطالبه‌گر دانست و گفت: رسانه مطالبه‌گر باید چشم ما برای دیدن پدیده‌ها باشد. این رسانه باید پایه باشد، نه پیرو. باید طراحی داشته باشد نه طبق طرح و برنامه دیگران حرکت کند.

کد خبر 36969
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار