جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر برگزار شد
بوشهر- به مناسبت هفته بسیج، همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه استان بوشهر ظهر دوشنبه در این همایش اظهار داشت: رسانه‌ها نقش جدی در جامعه دارند و شکل‌دهنده و حیات دهنده به واقعیات موجود جامعه هستند.

سردار علی رزمجو به تأثیر رسانه‌ها بر آگاهی و رفتار مردم اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها نقش اساسی در حیات اجتماعی و فرهنگی جامعه ایفا می‌کنند.

وی خواستار ترویج امید در جامعه توسط رسانه‌ها شد و بیان کرد: رسانه‌ها اخبار را برای امیدواری مردم ایران اسلامی ناامیدکردن دشمنان منعکس کنند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: این همایش در راستای تقویت دانش و توانمندی رسانه‌های استان بوشهر در حوزه مطالبه‌گری برگزار شده است.

عبدالله نجفی افزود: همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر با سخنرانی فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد.

نشست با مدیران رسانه استان و نشست‌های جداگانه‌ای با مسئولان استانی از برنامه‌های معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئول سازمان بسیج رسانه است.

کد خبر 36970
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار