سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
نیازمند نگاه انقلابی به حوزه رسانه هستیم/ لزوم تقویت حمایت‌ها
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از رسانه‌ها گفت: نیازمند نگاه انقلابی به حوزه رسانه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: انسان در تحلیل روان‌شناختانه و تحلیل جامعه‌شناسی به عنوان یک موجود رسانه‌ای شناخته می‌شود که هم دارای قابلیت گیرایی و هم دارای قابلیت ارائه است.

وی رسانه را مهمترین عامل مهندسی ذهن انسان دانست و اضافه کرد: هدف اصلی جهان استکبار در شرایط استعمار فرانو، مدیریت ذهن و افکار است تا از این طریق به دیگر اهداف خود دست یابد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ رسانه‌ای بسیار قوی و بی‌نظیر در تاریخ قرار گرفته‌ایم بیان کرد: دشمن با طراحی تهاجم قوی در حوزه ادراک و بازتولید رسانه‌ای وارد عمل شده است به گونه‌ای که جهان تاکنون این تاکتیک‌ها و استراتژی‌های رسانه‌ای را به خود ندیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه افراد را به عنوان سرباز خود می‌داند تصریح کرد: دشمن در این شیوه تهاجمی هدف خود را از بین نمی‌برد بلکه فکر او را اسیر و برده خود می‌کند و از این طریق یک حرکت فوق تهاجمی رسانه‌ای برای تصرف جهان انجام می‌دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به لزوم تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای در کشور ادامه داد: رسانه‌های انقلابی باید برای شکست امپریالیسم رسانه‌ای و فرهنگی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در طول تاریخ یکی از مراکز مهم رسانه‌ای منطقه بوده است افزود: استان بوشهر بیش از ۱۵۰ سال فعالیت رسانه‌ای داشته و شخصیت‌های قوی را در این عرصه داشته است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه برنامه مناسبی برای کنترل و مدیریت در حوزه مقاومت رسانه‌ای ثبت نشده است گفت: رسانه‌ها باید حمایت شوند و اگر حمایت نشوند توان خود را از دست خواهند داد.

کد خبر 36973
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار