سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مسئولان این استان سرمایه‌گذارستیز هستند
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: مسئولان این استان سرمایه‌گذارستیز هستند و بسیاری از سرمایه‌گذاران از این استان فرار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر سه‌شنبه در همایش رسانه مطالبه‌گر در بوشهر اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی توان مقابله و حمله به کشور مار را ندارد چراکه زیان این جنگ برای آنها بسیار زیاد خواهد بود.

وی وحدت و انسجام را در شرایط کنونی ضروری دانست و ادامه داد: نیازمند تقویت روحیه و رفتار انقلابی در دولت هستیم و امروز برای موفقیت در جنگ اقتصادی باید همه دست به دست هم بدهیم و به دولت و نظام کمک کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: فضای استان ما بیش از اینکه کاری باشد، سیاست‌زده است و در حالی که دیگر استان‌ها اینگونه نیستند و فضای مناسب در این استان‌ها برقرار است.

وی با بیان اینکه در این جنگ اقتصادی به جذب سرمایه گذاران نیاز داریم، خاطرنشان کرد: بوشهری‌ها و مسئولان این استان سرمایه‌گذارستیز هستند و بسیاری از سرمایه‌گذاران از این استان فرار کرده‌اند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خوام که مطالبه جوان گرایی را از ما داشته باشند، تصریح کرد: در انتصاب‌های اولیه در استان بوشهر خیلی جوان‌گرا نبوده‌ایم ولی در انتصاب معاونین مدیران کل، بخشداران و معاونین فرمانداران نگاه ویژه‌ای به جوانان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه خطاب ما به مدیران استان این است که از هیچ رسانه‌ای شکایت نکنند، افزود: مسئولان با خبرنگاران رابطه پدر و فرزندی داشته باشند و حمایت کنند و در صورت بروز خطا به جای شکایت، آنها را نصیحت کنند.

استاندار بوشهر خواستار تشکیل شورای حل اختلاف رسانه‌ای در استان بوشهر شد و بیان کرد: به منظور توسعه آموزش رسانه‌ها، رفع مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران پیگیری لازم را خواهیم داشت.

کد خبر 36984
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار