پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
برخورد با موضوع کالای ته‌لنجی در شهرستان دیر مناسب نیست
بوشهر- امام جمعه دیر گفت: برخوردی که در خصوص مسئله ته لنجی در دیر با مردم می‌شود در سایر شهرهای استان بوشهر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج فرصت خوبی برای پررنگ کردن ارزش‌ها و ویژگی‌های بسیجی در جامعه است.

امام جمعه دیر افزود: ارتباط با خدا، اخلاص در کار، روحیه ایثارگری و فداکاری و جهادی، حضور در میدان و داشتن فرهنگ بسیجی از شاخص‌های نیروهای بسیجی است.

وی با بیان اینکه پایه اصلی روحیه بسیجی احساس مسئولیت و مسئولیت پذیری است، عنوان کرد: حل کردن مشکلات مردم در ادارات از روحیات بسیجی است.

حسینی ابراز کرد: امروز راضی نگه داشتن مردم بهترین عبادت است؛ اگر بتوانیم مردم را به نظام اسلامی خوش بین کنیم، آنها را به اسلام امیدوار کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مسائل شهرستان اولویت بندی شود، خاطرنشان کرد: مسئله اصلی آب مردم است که بارها در خطبه‌های نمازجمعه و به مسئولین گفته‌ایم که اگر چاره‌جویی نشود ممکن است به بحران تبدیل شود.

امام جمعه دیر خواستار اصلاح شبکه آب رسانی و تأمین آب شرب شد و تاکید کرد: وضعیت احداث آب شیرین کن هم کارهایی انجام شده که باید بیشتر پیگیری شود.

وی درباره مسئله ته لنجی، گفت: مردم از قانون بدشان نمی‌آید و اگر بدشان بیاید هم کسی با آنها همدردی نمی‌کند ولی مردم از تبعیض می‌نالند.

حسینی افزود: برخوردی که در خصوص مسئله ته لنجی در دیر با مردم می‌شود در سایر شهرهای استان نمی‌شود؛ مگر عذاب بر دیر نازل شده که بعضی افراد با مردم این طور برخورد می‌کنند.

وی، ناراضی تراشی را بزرگترین گناه در جمهوری اسلامی دانست است و اظهار کرد: کسانی که بخواهند مردم را ناراضی و به اسم قانون به نظام بدبین کنند و گاهی اوقات هم نام مقام معظم رهبری را به میان می‌آورند که در راستای فرامین ایشان است؛ بزرگترین اهانت به مقام معظم رهبری این است که مردم را در مقابل ایشان قرار دهیم.

امام جمعه دیر گفت: کالایی که گمرک جمهوری اسلامی به مردم تحویل می‌دهد را اگر از گمرک خارج شد قاچاق بنامیم در واقع مردم را رودرروی نظام قرار دادن است.

وی خواستار رسیدگی جدی به مشکلات زمین‌های محله خور خندل شهر دیر و تعیین تکلیف آن شد.

کد خبر 36997
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار