جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند
بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات و تأمین نیازهای فعالان اقتصادی در استان بوشهر تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر برای بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت می‌توانند برای دریافت این خدمات در سامانه نام نویسی کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی برای پرداخت تسهیلات و تأمین مالی برنامه‌های مرتبط به تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی محصولات منتخب، فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، نهضت ساخت داخل (جایگزینی واردات)، توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار و اصناف تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: میزان منابع در اختیار هر استان بر اساس سهم (درصد) استان از کل منابع ایجادی می‌باشد و با توجه به روند جذب در استان‌ها، قابل تغییر خواهد بود.

وی بیان کرد: ۷۰ درصد از منابع ایجاد شده برای بخش سرمایه در گردش و ۳۰ درصد از منابع نیز برای بخش سرمایه ثابت با نرخ سود بانکی یارانه دار خواهد بود.

حسینی افزود: متقاضیان سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در مناطق کمتر برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد و مناطق برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر به سازمان صمت استان بوشهر مراجعه کنند.

کد خبر 37005
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار