پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
حل مشکلات شهرستان دیر نیازمند همراهی بسیجیان است
بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: برای حل مشکلات شهرستان دست مساعدت به سمت بسیجیان دراز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح چهارشنبه در آئین صبحگاه مشترک رزمایش اقتدار بسیجیان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهیدان، اظهار داشت: هر جنگی غنائمی دارد و غنایم انقلاب اسلامی فوق العاده بود که مهم‌ترین آن بسیج است و با چیزی قابل مقایسه نیست.

فرماندار شهرستان دیر افزود: بسیجیان صاحبان اصلی مهم‌ترین غنیمت انقلاب یعنی بسیج هستند.

وی تاکید کرد: سنگر بتن آرمه در مقابل دشمن، تفکر بسیجی است که از صدها بمب اتم برای دشمن سخت‌تر و کوبنده‌تر است.

باربرز با تاکید بر لزوم قدردانی از بسیج، گفت: باید تلاش کنیم نسلی مدافع انقلاب تربیت کنیم که برای رسیدن به این هدف والا باید همه پای کار باشیم.

وی ادامه داد: امروز برای حل مشکلات کشور نیاز به حضور بسیجیان و روحیه بسیجی و جهادی است.

فرماندار شهرستان دیر افزود: در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی، بسیج نقش کلیدی در امنیت کشور دارد و بسیجیان با حضور خود در صحنه روح امید را در جامعه تزریق کنند.

وی با بیان اینکه ارزش اصلی ما به اتصال به ولایت است، یادآور شد: آمریکا و اسرائیل بدانند تا زمانی که توده بسیجی وجود دارد، هر تحریمی که با ارزش‌های انقلاب اسلامی در تضاد باشد محکوم به شکست است.

باربرز عنوان کرد: برای حل مشکلات شهرستان دست مساعدت با سمت شنا بسیجیان دراز می‌کنیم.

جوانان بسیجی مایه اقتدار هستند

امام جمعه دیر با تبریک سالروز تأسیس بسیج، گفت: جامعه اسلامی در همه عرصه‌ها باید اقتداری همه جانبه داشته باشد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی حجاب و عفاف را از عوامل اقتدار دانست و افزود: جوانان مؤمن و ایثارگر بسیجی مایه اقتدار جامعه اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: فناوری هسته‌ای و نوین دیگر، صنعت دفاعی و ارتش و سپاه و نیروهای انتظامی، خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف و توانمندی‌های علمی مایه اقتدار جامعه اسلامی است.

امام جمعه دیر گفت: جامعه اگر اقتدار داشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اگر با موشک و صنعت هسته‌ای ما مخالفت می‌کنند بخاطر این است که اقتدار ما را مزاحم اهداف خبیث خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه بسیج در رأس همه عوامل اقتدار است، افزود: بسیج یعنی همه کسانی که در جامعه اسلامی تفکر بسیجی و روحیه فداکاری و ایثارگری دارند.

حسینی تاکید کرد: وقتی نیروی دریایی سپاه ما در دریای عمان آمریکایی‌ها را وادار به فرار و تحقیر می‌کند، بسیج ما است که نقش آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: اگر سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی عرصه را دشمنان اسلام و داعشی‌های وابسته به استکبار تنگ می‌کند بخاطر این است که او یک بسیجی بود.

امام جمعه دیر ابراز کرد: رهبر فرزانه که امروز جهان اسلام را رهبری می‌کند بسیجی است، رئیس جمهور ما که مقابل دشمن ایستاده و گشایش‌هایی در زندگی جامعه پیدا شده که بخاطر اقتدار ما و ایستادگی مقابل دشمن است.

وی بیان داشت: اگر عزت و اقتدار و صلابت و عزتی داریم بخاطر فرهنگ بسیجی است که باید این فرهنگ را در خود تقویت کنیم و نگذاریم در جامعه کمرنگ شود.

حسینی افزود: فرهنگ بسیجی هر جا گسترش پیدا کند نقش آفرین است، در این موقعیت که دشمنان به دنبال ناامیدی مردم است حضور بسیجیان در این رزمایش لرزه بر تن دشمن می‌اندازد.

وی گفت: این رزمایش به دشمن این پیام را می‌دهد که بسیج همواره در صحنه و بیدار و هوشیار و گوش به فرمان رهبری است که هر جا بفرمایند وارد میدان شود.

حسینی با اعلام اینکه بسیج امروز هم در قبال مشکلات جامعه اسلامی مسئولیت دارد، افزود: بسیج در بحث کرونا و مواسات و سیل و زلزله خوش درخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان با همین روحیه و صفا و اخلاص راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند.

نقش بسیج در همه عرصه‌ها برجسته است

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: وظیفه اصلی بسیج حفظ ارزش‌های اسلامی و بعد از آن مؤلفه تفکر بسیجی است.

سرهنگ ایرج سلیمانی با بیان اینکه خدامحوری و خداباوری باید در رفتار بسیجیان موج بزند، افزود: عدالت خواهی، شهادت طلبی، حرکت جهادی و مهم‌تر از آن مردم داری و مردم یاری است.

وی ادامه داد: بسیج اکنون به درختی تناور تبدیل شده و در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف حضور فعال و چشم گیری دارد.

کد خبر 37021
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار