شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
جهش تولید مسکن در استان بوشهر محقق می‌شود
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همگام با دولت جهش تولید مسکن را در بوشهر رقم می‌زنیم و در این راستا هیچ‌گونه فرصتی را از دست نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم ظهر چهارشنبه در نشست با امام‌جمعه برازجان اظهار داشت: تأمین مسکن از نیازهای ضروری جامعه است.

وی تصریح کرد: در هر نقطه از شهرستان دشتستان اگر زمین مناسب جهت ساخت مسکن در اختیار داشته باشیم، اقدام به ساخت‌وساز خواهیم کرد، در غیر این صورت از طریق رایزنی با اداره کل منابع طبیعی، زمین‌هایی را به محدوده روستا اضافه می‌کنیم و در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

امام‌جمعه شهر برازجان نیز در این نشست با اشاره به نقش‌آفرینی بنیاد مسکن در تأمین مسکن محرومان، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته عمران و آبادانی قابل‌ملاحظه‌ای توسط بنیاد مسکن در سطح شهرستان دشتستان صورت گرفته که در بازدیدهای میدانی این مهم قابل‌ملاحظه است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح ضمن قدردانی از مقاوم‌سازی‌های صورت گرفته در شهرستان دشتستان، نسبت به ایجاد مسکن مناسب تأکید کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات بخش مسکن نیازمند اقدامی انقلابی و جهادی است و همکاری بانک‌های عامل با مردم و تسهیلگری در پرداخت تسهیلات مسکن را می‌طلبد.

کد خبر 37034
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار