پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کارت شناسایی ۶۹۳ مداح استان بوشهر صادر شد
بوشهر- مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بوشهر از صدور کارت شناسایی ۶۹۳ مداح استان بوشهر خبر داد.

حسین ادیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مجموع هزار و ۱۸۴ مداح شناسایی‌شده در استان، کارت شناسایی ۶۹۳ نفر از مداحان صادرشده است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مداحان استان برای ثبت اطلاعات آن‌ها در «سامانه طوبی» افزود: بیش از هزار و ۱۸۴ نفر از مداحان استان بوشهر اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کرده‌اند و امیدواریم مداحان باقی‌مانده نیز نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه طوبی اقدام کنند.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون اطلاعات هزار و ۱۸۱ نفر از مداحان استان بوشهر در سامانه طوبی ثبت‌شده که از این تعداد، ۶۹۳ نفر، از سوی کانون مداحان استان، مورد تأیید قرارگرفته و کارت شناسایی برای آن‌ها صادرشده است و کارت شناسایی سایر مداحان هم پس از رفع نواقص و اصلاح ایرادات موجود، صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «سامانه طوبی» با هدف تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر در راستای تکریم ارباب‌رجوع و همچنین توسعه دولت الکترونیک ایجادشده که از سال ۱۳۹۶ به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا حد زیادی از مراجعات مکرر ارباب‌رجوع و تضییع حقوق و وقت ایشان از طریق سامانه مذکور جلوگیری شده است.

کد خبر 37035
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار