سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
اردوی یک روزه جهادی پزشکی در بخش ریز شهرستان جم برگزار شد
بوشهر- مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم گفت: اردوی جهادی پزشکی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و به مدت یک روز و با حضور متخصصین و پزشکان حوزه سلامت در بخش ریز شهرستان جم برگزار شد.

احمد ستوده در حاشیه اردوی جهادی پزشکی گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج و به‌منظور ارائه خدمات تخصصی به مردم بخش ریز در مرکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع) شهر ریز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این اردوی یک روزه، گروهی از متخصصین، پزشکان و پرستاران حوزه سلامت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمات لازم را به مراجعین ارائه دادند.

ستوده با برشمردن خدمات ارائه‌شده در این منطقه، بیان کرد: در این اردوی جهادی خدمات تخصصی اطفال، زنان، داخلی و پزشک عمومی و بینایی‌سنجی به‌صورت کاملاً رایگان انجام گرفت.

وی از ارائه ۲۱۲ خدمت رایگان توسط متخصصین و پزشکان جهادگر در این اردوی جهادی خبر داد و افزود: در این اردوی یک روزه تعداد ۴۰ ویزیت متخصص اطفال، ۳۴ ویزیت متخصص داخلی، ۳۶ ویزیت متخصص زنان و ۴۴ پزشک عمومی و ۵۸ نیز بینایی‌سنجی انجام گرفت و اقلام دارویی نیز به‌صورت رایگان به مراجعین داده شد.

ستوده خاطرنشان کرد: این اردوی جهادی توسط پایگاه بسیج ابوذر غفاری جم و با همکاری بیمارستان توحید، ستاد نماز جمعه، شبکه بهداشت و درمان و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم برگزار شد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اردوهای جهادی پزشکی در قالب برنامه‌های یک روزه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان، به‌صورت مدون و مستمر اجرا خواهد شد.

کد خبر 37036
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار