پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
شاهین بوشهر بالی برای پرواز ندارد/ لزوم حمایت مسئولان استان
بوشهر- علی‌رغم وعده‌های مسئولان برای حمایت از شاهین بوشهر، این تیم همچنان با مشکلات متعددی در تامین هزینه‌ها روبرو است و مسئولان به وعده خود عمل نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یکی از تیم‌های ریشه‌دار و شناخته‌شده فوتبال ایران است که طی سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو بوده است.

دو بار حضور در لیگ برتر و سپس سقوط به دسته‌های پائین‌تر از جمله این فراز و نشیب‌ها بوده است؛ البته حضور در فینال جام حذفی کشور را نیز باید به عنوان یکی از افتخارات این تیم ذکر کنیم.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر امسال در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد ولی این روزها وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و با دو امتیاز از هفت بازی در رده هفدهم جدول قرار گرفته است.

امروز و در مرحله سوم جام حذفی، تیم شاهین بوشهر با نتیجه دو بر صفر برابر سایپا تهران به پیروزی رسید و به دور چهارم جام حذفی و تقابل با یک تیم لیگ برتری راه یافت.

مسئولان استان بوشهر از جمله استانداری و شهرداری بوشهر وعده‌های فراوانی را به هواداران شاهین بوشهر برای حمایت از این داده بودند ولی تاکنون شاهینی‌ها چیزی دریافت نکرده‌اند.

به داد شاهین برسید

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر که طی دو ماه گذشته مسئولیت مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفته است به خبرنگار مهر گفت: سه تیم پایه و یک تیم بزرگسالان در لیگ برتر داریم.

فلکناز آتشی اضافه کرد: با ودیعه و قرض و کمک‌های مالی مردم به مصاف حریفان رفته و همه وعده‌های داده شده محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبه کمک پنج میلیارد تومانی به شاهین بوشهر نیز در پیچ و خم‌های اداری گیر کرده است، افزود: در صورتی که مشکلات شاهین هر چه سریع‌تر رسیدگی نشود، در همه رده‌ها با بحران روبرو خواهیم بود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: اگر این هفته به داد شاهین نرسند، کار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ادامه بسیار سخت و غیرممکن خواهد شد.

انتظار می‌رود مسئولان استان بوشهر به وعده‌های خود در قبال تیم شاهین شهرداری بوشهر پایبند باشند و شاهد عمل به این وعده‌ها باشیم.

کد خبر 37206
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار