چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
تدوین برنامه چهار ساله برای ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی در تنگستان
بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان از تدوین برنامه چهار ساله برای ساخت پنج هزار واحد مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر شنبه در نشست شورای مسکن تنگستان با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی و ضروری خانواده‌ها است، اظهار داشت: ساخت مسکن پیام‌های اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و روانی برای مردم دارد و اگر افراد دارای مسکن باشند، مورد تکریم جامعه قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: دولت نگاه بسیار خوبی به مسکن دارد و طرح جهش تولید مسکن به صورت جدی در برنامه‌های دولت قرار گرفته است. ما در شهرستان می‌توانیم از این فرصت بخوبی و به نفع افراد بدون مسکن و جوانان استفاده کنیم.

لطفی خاطرنشان کرد: در طرح جهش تولید مسکن، با توجه به جمعیت ۷۰ درصد روستایی تنگستان و همچنین جمعیت سه شهر شهرستان که زیر ۱۰۰ هزار نفر هستند، می‌توانیم با یک مدیریت واحد در این حوزه، اقدامات جامعی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شورای مسکن شهرستان، ظرفیت‌های موجود ساخت مسکن که توسط دولت ایجاد شده را به شیوه‌های مختلف و با محتوای مناسب برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: پوشش مقام‌سازی در روستاهایمان ضعیف است و مقام‌سازی مسکن در روستاها و شهرهای تنگستان ضروری‌ست.

وی افزود: مسئله مسکن این طور نیست که فقط به بنیاد مسکن مرتبط باشد و همه دستگاه‌ها و مدیران می‌بایست برای خانه‌دار شدن افراد، پای کار باشند و همراهی، همدلی و همکاری همه مدیران در بحث مسکن ضروری‌ست.

لطفی با بیان اینکه خیلی از موانع ساخت مسکن در خود شهرستان قابل حل است، گفت: اگر بافت‌های فرسوده را ترمیم نکنیم، در آینده هزینه‌های بیشتری را متحمل خواهیم شد.

کد خبر 37207
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار