پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
بانک‌های عامل در اجرای طرح‌های مسکن استان بوشهر همکاری کنند
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بانک‌های عامل همکاری بیشتری در اجرای طرح‌های مسکن استان بوشهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور اجرای طرح جهش مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن در ۱۲ شهر استان بوشهر توسط بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۷۴ پروژه در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر را ۵۸ درصد عنوان کرد و ادامه داد: توسعه طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن در روستاها با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود که روستاییان استان بوشهر از خدمات بسیار مهم و ماندگار مسکن برخوردار شوند و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

مقدم همکاری بانک‌ها در اجرای طرح‌های مسکن را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: انتظار داریم بانک‌های عامل همکاری بیشتری در اجرای طرح‌های مسکن استان بوشهر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران عالی‌شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: تاکنون شش هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح برای عالی‌شهر ثبت‌نام کرده‌اند ولی فقط ۱۰۰ نفر مدارک خود را ارائه کرده‌اند.

علی مقاتلی اضافه کرد: شهر جدید نایبند در شهرستان عسلویه نیز برای ثبت نام متقاضیان از شهرهای عسلویه، بیدخون و نخل تقی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 37210
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار