پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
۸۶ درصد مردم شاهرود واکسن کرونا دریافت کردند
شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۸۶ درصد شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: روند واکسیناسیون همچنان با قدرت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی شامگاه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه نظارت‌های هوشمند برای مقابله با این بیماری همچنان با قوت ادامه دارد، ابراز کرد: طرح شهید سلیمانی در چهار مرحله شامل حمایت از آسیب دیدگان کرونا، رهگیری بیماران و بیمار یابی فعال، مراقبت از بیماران و نظارت بر چگونگی اجرای پروتکل‌ها در حالی به انجام رسید که طی هفته گذشته مجموعاً ۶۱۵ نیرو در این طرح خدمات حمایتی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۳۶ مورد اقدام در بخش رهگیری هوشمند ابتلاء کرونا در طول هفته گذشته در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان شاهرود صورت گرفت، افزود: در بحث مراقبتی و نظارتی اتفاقات خوبی در طول این هفته رخ داد و تیم‌های نظارتی توسط فرمانداری، اداره صمت، بهداشت و درمان. هلال احمر و… بازرسی میدانی را در شهرستان صورت دادند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه قریب به ۸۶۰ مورد نظارت و بازرسی طی هفته گذشته انجام شده است، تاکید کرد: این نظارت‌ها شامل آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان، ادرات و دستگاه‌های دولتی و… صورت گرفت

جلالی با اشاره به تداوم مقوله واکسیناسیون نیز توضیح داد: ۶ درصد از مردم جامعه تحت پوشش شهرستان شامل افراد بالای ۱۲ سال واکسن کرونای خود را در دز اول دریافت کردند و در دز دوم نیز شاخص‌ها عدد ۷۲ درصد را نشان می‌دهد که البته همچنین عملیات واکسیناسیون در شاهرود با قدرت ادامه دارد.

کد خبر 37212
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار