جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
پیشرفت طرح ملی ان‌جی‌ال خارگ به ۶۳ درصد رسیده است
بوشهر- شرکت صنایع فراساحل با ارائه توضیحاتی در ارتباط با خبر استاندار بوشهر در مورد طرح ملی ان‌جی‌ال خارگ، میزان پیشرفت این طرح را ۶۳ درصد عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت صنایع فراساحل توضیحاتی را در مورد خبر «طرح «ان‌جی‌ال» خارگ در هشت سال گذشته ۳ درصد پیشرفت داشته است» که در خبرگزاری مهر منتشر شده بود، ارائه کرد.

در توضیحات این شرکت آمده است: طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت دریایی و تفکیک سازی آن در نیمه دوم دهه هشتاد توسط پیمانکار معتبری به کارفرمایی شرکت نفت فلات قاره شروع و حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است و پس از تغییر در سیاست‌های وزارت نفت مبنی بر ادامه اجرای طرح‌های نیمه تمام توسط بخش خصوصی در سال ۱۳۹۷ بخش‌هایی از طرح تدریجاً در اختیار شرکت سرمایه‌گذار یعنی شرکت صنایع فراساحل قرار گرفت و تاکنون بالغ بر ۶۳ درصد پیشرفت داشته است. لذا ذکر مطلبی که طرح در هشت سال گذشته سه درصد و جمعاً از ابتدا ۳۸ درصد پیشرفت داشته است، صحیح نیست. امکان بازدید و مشاهده پیشرفت پروژه و تهیه گزارش منطبق بر واقع نیز فراهم شود.

خبر منتشر شده در خبرگزاری مهر، گزارشی از صحبت‌های احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران بود. استاندار بوشهر گفته بود: طرح ان. جی. ال در جزیره خارگ برای استحصال گازها از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و اجرای این طرح که دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا دولت گذشته بود تا پایان هشت سال این دولت به ۳۸ درصد رسید و تنها ۳ درصد اجرا شد.

کد خبر 38797
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار