جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
پلتفرم‌های خارجی می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند
ایسنا/بوشهر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ملس شورای اسلامی گفت: پلتفرم‌های خارجی نظیر اینستاگرام تلاش دارند جای شهید و جلاد را عوض کنند و می‌خواهند شهید سلیمانی را به عنوان تروریست معرفی کنند.

ابراهیم رضایی در «همایش دو روزه علمی - پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه» با برشمردن جبهه‌های غرض‌ورزی دشمن علیه سردار سلیمانی در عرصه رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها باید مراقب باشند جای شهید و جلاد عوض نشود. 

وی اضافه کرد: پلتفرم‌های خارجی نظیر اینستاگرام با هرگونه محتوایی در حوزه شهید سلیمانی مقابله می‌کند. رسانه‌ها باید با جریان تحریف به طور جدی مقابله کنند چرا که در این زمینه کم‌کاری شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: من هر ماه گزارشی را از طریق اینستاگرام به مردم ارائه می‌کنم ولی این شبکه به خاطر عکس حاج قاسم تاکنون چندین بار صفحه شخصی من را مسدود کرده است. اینها دارند جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و تلاش دارند شهید سلیمانی را به عنوان تروریست معرفی کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دو سال گذشته در برابر آنچه باید برای نشان دادن اقدامات شهید سلیمانی در رسانه انجام می‌شد کم‌کاری زیادی صورت گرفته است. شهید سلیمانی بدون مرز از انسانیت دفاع می‌کرد و در حقیقت قهرمان دفاع از حقوق بشر است.

وی خاطرنشان کرد: خیلی کارهای بر زمین‌مانده در نشان دادن نقش شهید سلیمانی برای تامین امنیت داریم. حاج قاسم الگوی جدیدی از انسانیت را معرفی و این قهرمان ملی کار بسیار بزرگی در کشورهای منطقه کرد.

رضایی بیان کرد: ما سرمایه و امکان مبارزه با غول رسانه‌ای غرب را نداریم ولی می‌توانیم استراتژی امام (ره) را در این حوزه پیاده کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 39156
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار