جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
استان بوشهر نیازمند تقویت همدلی و همراهی مسئولان است
بوشهر- امام جمعه برازجان گفت: استان بوشهر نیازمند تقویت همدلی و همراهی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب به دستور رضاخان که به دستور استعمار گران به اجرا درآمد در مورد اهداف حجاب و پوشش اسلامی اظهار داشت: حجاب باعث جلوگیری از فساد اخلاقی مردان، ایجاد امنیت اجتماعی برای زنان، تحکیم پیوند خانواده و ایجاد آرامش روانی در جامعه، حفظ حرمت و جایگاه زن در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: از مسئولان فرهنگی اجتماعی و همچنین انتظامی انتظار داریم که نسبت به حجاب و عفاف در جامعه حساسیت بیشتری به خرج دهند.

امام جمعه برازجان در مورد پیامدهای قیام ۱۹ دی بیان کرد: زیر سوال بردن شعار فضای باز سیاسی آمریکا و رژیم پهلوی، اثبات ادامه و استمرار قیام ۱۵ خرداد، به رهبری امام خمینی، زیر سوال بردن موضع سازشکارانه برخی از جریان‌های سیاسی، به وجود آوردن خیزش‌های عمومی و مردمی در سطح کشور بود.

حجت‌الاسلام مصلح با اشاره به برخی اختلاف‌نظرها در فضای استان بوشهر اظهار داشت: دلسوزان و نیروهای اصیل انقلاب و مردم وفادار و انقلابی از این اختلافات ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه اختلافات مسئولان و مدیران انقلابی، دوستان انقلابی را نگران و دشمنان انقلاب را مسرور و خوشحال می‌کند اضافه کرد: این گونه اختلافات بین نیروهای انقلابی، نه تنها نفع و فایده‌ای ندارد بلکه برای مردم استان بسیار مخرب و ویرانگر خواهد بود و مردم استان و شهرستان از آن متضرر می‌شوند.

امام جمعه برازجان با تاکید بر اینکه این اختلافات نباید به فضای عمومی کشیده شود افزود: این نوع اختلافات، دلسردی و بی اعتمادی مردم نسبت به دولت مردمی و انقلابی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: از نمایندگان استان به ویژه نماینده شهرستان دشتستان و استاندار می‌خواهیم که با همراهی نماینده ولی فقیه در استان مشکلات را حل کنند و مسیر خدمت به مردم شریف استان بوشهر را هموار و شتاب بخشند.

مصلح با تقدیر از مسئولان قضائی و انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: پیگیری جدی برای دستگیری و مجازات اشرار و سارقان طلاجات مردم و کابل‌های برق و تلفنی که اخیراً مورد سرقت قرار گرفته و دستگیری و زندانی آنها که مطالبه مردم بود.

وی با تقدیر و تشکر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورا اسلامی و شهرداری، هیئت‌های مذهبی بسیجیان عزیز، مبلغان محترم که نسبت به برگزاری باشکوه مراسم دهه بصیرت و ایام فاطمیه انجام دادند.

کد خبر 39471
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار