جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کمبود امکانات بهداشتی و درمانی شایسته مردم استان بوشهر نیست
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کمبود امکانات بهداشتی و درمانی شایسته مردم استان بوشهر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر علیرغم ظرفیت‌های بزرگی که دارد با کمبودهایی در زمینه امکانات بهداشتی و درمانی روبرو است.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات درمانی و تشخیصی از جمله‌ ام‌آرآی و سی‌تی‌اسکن خاطرنشان کرد: این کمبودها باعث شده تا برخی از نیازهای درمانی مردم استان بوشهر در دیگر استان‌ها دنبال شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمات ارزنده قرارگاه سیدالشهدا علیه‌السلام در عرصه بیماری کرونا بیان کرد: سپاه پاسداران، بسیج، گروه‌های جهادی و… در دوران کرونا خدمات گسترده‌ای را رائه کردند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر سه دستگاه ام‌آرآی دارد که گاهاً معیوب هستند افزود: استان بوشهر یک استان نمونه است نباید مردم برای درمان بیماران به دیگر استان‌ها مسافرت کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری مردم استان بوشهر امتحان داده هستند ادامه داد: همکاری بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌ها و تأمین تجهیزات درمانی استفاده شود.

وی با اشاره به ۱۷ دی‌ماه سالروز واقعه کشف حجاب رضا شاه انگلیسی افزود: انقلاب اسلامی با هدف ایستادگی در مقابل پدیده شوم استعمار به پیروزی رسید.

امام جمعه بوشهر گفت: بسیاری از تحرکات جهان غرب از ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ترویج فرهنگ ابتذال، و افزایش فساد اخلاقی است که ترویج فرهنگ بدحجاب و بی‌حجاب در جامعه از اهداف مهم آنان است.

کد خبر 39476
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار