جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
اقدام چندانی برای اشتغال در روستاهای تنگستان انجام نشده است
بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان گفت: اقدام چندانی برای اشتغال در روستاهای این شهرستان انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر جمعه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش دلوار اظهار داشت: همه ما به عنوان مجموعه اداری باید رابطه خواست‌ها مردم و هم خدمات انجام شده نظام جمهوری اسلامی در روستاها بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دولت رفع مشکلات موجود جامعه است بیان کرد: اراده ما بر این است که با وقت گذاری شبانه و روزی و با حضور در میان مردم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود نیازهایی که در شهرستان اولویت دارد برطرف گردد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به همراه دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها به نیازهایی که اولویت دارند توجه کنند خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی به نیازهای اولویت دار در روستاها که برق، آب، گاز، سلامت و فرهنگی است بیش از اولویت‌های دیگر توجه داشته باشند.

وی افزود: سند چشم انداز توسعه چهار ساله توسط شورای بخش دلوار تهیه شده است و بر اساس همین سند گام‌های لازم در بخش دلوار برداشته خواهد شد.

لطفی ادامه داد: دهیاران روستاها به همراه شوراهای اسلامی با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان از ظرفیت‌های پنهان و موجود در روستاها بیشتر استفاده کنند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی در بحث اشتغال در روستاها اقداماتی انجام نداده‌اند یاد آور شد: یکی از بحث‌های مهم اشتغال است که باید دهیاران و شوراهای اسلامی با توجه به ظرفیت هر بخش برای سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: مسئولین نباید اختلاف و حاشیه داشته باشند و بهتر است مسائل حاشیه‌ای و اختلافی برای کار بیشتر و بهتر به حداقل رسانده شود.

کد خبر 39481
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار