جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
فضای تعامل و وحدت در خارگ مسیر توسعه این جزیره را هموار کرده است
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: فضای تعامل و وحدت در خارگ مسیر توسعه این جزیره را هموار کرده است و از این وحدت باید پاسداری و مراقبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر جمعه در مراسم اختتامیه دومین هفته فرهنگی و روز خارگ اظهار داشت: جایگاه جزیره خارگ در الگو سازی فرهنگ ملی و قانون مداری در سطح کشور، جایگاه والا است، روز خارگ باید روز تنویر افکار و اذهان عمومی باشد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: داشتن یک روز با نام روز خارگ فرصت خوبی برای اجرای برنامه‌های متنوع در این جزیره است، این رویداد ضمن معرفی جزیره مقاوم خارگ در قالب الگویی تحسین برانگیز و شهری ایده آل، تأثیر بسزایی بر همدلی و همراهی ساکنان برای حفظ داشته‌های ارزشمند تاریخ غنی خارگ خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خارگ تجسم همه خوبی‌ها و انسجام مثال زدنی میان اهل سنت و اهل تشیع است و باید این رویداد مهم تبدیل به روز عشق، وفاداری، محبت و مهر شود، وحدت مثال زدنی بین بومیان، ساکنان و مذاهب جزیره وجود دارد، فضای تعامل و وحدت در خارگ مسیر توسعه این جزیره را هموار کرده است و از این وحدت باید پاسداری و مراقبت کرد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: رسالت مهم اصحاب رسانه را آگاهی بخشی به عموم جامعه و حرکت‌های عالمانه، عاقلانه، نشاط بخش، امید آفرین و حق جویانه میدان و از تمام کسانی که در مسیر توسعه و پیشرفت این جزیره نقش آفرینی کردند در این رویداد بزرگ تجلیل و قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: جزیره خارگ نماد حکمرانی مثبت مردمی است، تسهیل سرمایه گذاری تضمین کننده آینده روشن سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در این جزیره است.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ گفت: این برنامه‌ها حاصل هم‌اندیشی با نهادها و صنوف مردم، مجموعه‌ی دانشگاهیان، بومیان و فعالان اقتصادی مختلف است.

وی گفت: شهر ایده آل ما باید دارای محیط زیست بی نظیر، هوای پاک، شهروندان قانونمند، امنیت مثال زدنی و معماری و شهر سازی مثال زدنی برای سرزمین عزیزمان ایران باشد.

کد خبر 39483
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار