شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
شمار شهدای خاکسپاری شده در بوشهر به ۱۶۴ شهید می‌رسد
ایسنا/بوشهر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: با دفن این ۴ شهید، شمار شهیدان گمنام خاکسپاری شده در این استان به ۱۶۴ شهید می‌رسد.

سرهنگ علیرضا غریبی در آیین تشییع پیکر ۴ شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر اظهار کرد: این استان مفتخر است که ۴ شهید گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس را بر دوش مردم شهیدپرور با شکوه خاصی تشییع می‌کند.

وی اضافه کرد: ۲ شهید گمنام به شیرینو در شهرستان کنگان و ۲ شهید دیگر به تنگ ارم دشتستان برای دفن انتقال داده می‌شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد:  این شهدا هنگام شهادت بین ۱۷ تا ۳۲ سال داشتند و در عملیات‌های بدر در سال ۱۳۶۳ و کربلای ۵  در سال ۱۳۶۵ شهید شدند.

غریبی بیان کرد: چهار شهید گمنام یاد شده یک شهید آن ۲۱ ساله مربوط به عملیات بدر شرق دجله و یک شهید ۲۳ ساله مربوط به عملیات کربلای ۵ در محور شلمچه است که در تنگ‌ارم دشتستان دفن می‌شوند.

وی یادآور شد: ۲ شهید گمنام دیگر ۳۲ و ۱۷ ساله مربوط به عملیات‌های بدر شرق دجله و کربلای ۵  در محور شلمچه است که در شیرینو کنگان تشییع و دفن می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر  اضافه کرد: با دفن این ۴ شهید، شمار شهیدان گمنام خاکسپاری شده در استان بوشهر به ۱۶۴ شهید در ۶۵ نقطه این استان می‌رسد.

انتهای پیام

کد خبر 39494
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار