پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
قرارداد نیروهای طرحی درمان در بوشهر تمدید شد
ایسنا/بوشهر مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن افزایش موارد بستری در بیمارستان‌های کشور و استان موضوع تمدید طرح نیروهای طرحی شاغل در مراکز درمانی و پیوستن نیروهای جهادی و نیروهای داوطلب برای تقویت مدافعان سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت و با صدور مجوز از طرف وزارت بهداشت نسبت به تمدید طرح نیروهای طرحی با مدت‌زمان مشخص اقدام شد.

عبدالرضا محبوبی ضمن قدردانی از زحمات همه عزیزانی که در روزهای سخت و طاقت‌فرسا در سنگر مبارزه با کرونا بدون هیچ چشمداشتی به کمک هم نوعان خود شتافتند اظهار داشت: به استحضار مردم شریف استان بوشهر و اهالی رسانه می‌رساند در حال حاضر و پس از صدور مجوزهای قانونی برای جذب و استخدام کارکنان جدید دانشگاه، و نیز کاهش چشمگیر موارد بستری پس از انجام واکسیناسیون، تداوم همکاری نیروهای طرحی در صورت نیاز به خدمت بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به شرح زیر صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در حالت معمول اشتغال نیروی طرحی صرفا حسب تعهد ایجادی و الزام آور فارغ التحصیلان در مقطع زمانی تعریف می گردد که پس از پایان دوره، بکارگیری و ادامه کار این عزیزان صرفا منوط به بخشنامه های وزارت  بهداشت است.

محبوبی اضافه کرد: از طرفی مدت زمان گذراندن طرح برحسب ضریب  محرومیت منطقه بین ۱۶ تا ۲۴ ماه می باشد که تمامی این عزیزان بیش از ۲۴ ماه مشغول گذراندن طرح بوده‌اند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: لازم به ذکر است تعداد کل نیروهای طرحی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ۱۴۰۰ نفر است، و مقرر شده ۱۵۰ نفر از عزیزانی که بیشترین زمان از مدت قانونی طرح آنها می گذرد محل پرداخت حقوق آنها در صورت لزوم از محل درآمد باشد.

محبوبی خاطر نشان کرد: تمدید طرح کارکنان در مراکز درمانی محل خدمت در صورت نیاز، منوط به وجود چارت سازمانی برای این عزیزان و پرداخت حقوق آنان از محل درآمدهای همان مرکز صورت خواهد گرفت، لذا موضوع اخراج این عزیزان برداشت نادرستی از نامه معاون محترم توسعه دانشگاه است.

انتهای پیام

کد خبر 39498
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار